social media

Sosyal Medya Uzmanı Kimdir?

Sosyal Medya Uzmanı Nasıl Olmalıdır?

Seo hizmetleri hayatımıza girdiğinde daha da öncesinde başlayan ve çığ gibi büyüyen bu yeni meslek dalında çalışacak kişilerin özellikleri hakkında pekte açıklaması olmayan şeyleri açıklamaya, sektörün abisi olarak yön çizmelerine yardımcı olmak adına bu yazdıklarım. İnşallah faydalı bulursunuz ve en az benim kadar başarılı bir iş hayatına kavuşursunuz.

Sosyal Medya Uzmanı, adından da anlaşılacağı üzere öncelikle kendisi sosyal olmalıdır. Paylaşımı sevmeli, yenilikleri takip etmelidir. İyi bir uzmanın, çevresinde ve sanal dünyada olup biteni an be an takip etmesi gerektiğini asla unutmayınız. Verdiğiniz emeğin hem işinize hem de müşterinize saygınız olduğunu aklınızdan çıkarmamalısınız.

İçine kapanık bir kişi nasıl olacakta seo hizmeti verilen kurumsal firmanın imajını doğru yerde doğru mecra ve kişilere tanıtabilir ki? Bu nedenle son dönemde önemi artarak büyüyen medya uzmanlarına oluşturulan istihdamı, özveri ile hakkını vererek işimizi yapmamız, kendimizi ve misyonumuzla vizyonumuzu ortaya koyacaktır. İyi bir uzman devamlı yenilikçi olarak paylaşımlarını yaparken statüye bağlı olarak rakiplerin gelişim ve yayma alanlarını da takip etmelidir. Kendinizin katılımcı olmanız yanında karşınızdaki insanları da katılıma alabilmelisiniz.

Peki bir sosyal medya uzmanı nasıl iyi analiz edilebilir? Basit bir kaç soru ile profesyonel olmasa da iyi sayılabilecek bir personel istihdam edebilirsiniz. Kurumsal itibarın sosyal medya ile ilişkisi nedir? Sosyal medya takibi nasıl yapılabilir? İzleme ve analiz araçları hakkında bilgileriniz nelerdir? Sosyal medya ile ilgili bugüne kadar yaptıklarınız nelerdir. Bu ve buna benzer birkaç soru ile seçeceğiniz uzman size doğru kişiyi seçme imkanı verebilir. 

1 cevap

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir