E-Ticaret ve Sosyal Medya

Türkiye’de artık internet üzerinden ticarete tam anlamıyla ayak uydurmaya başladı. Taleplerin yurtdışı gibi, oturduğun yerden alışveriş modeline dönmesiyle birbiri ardına açılıp mantar gibi üreyen e-ticaret siteleri sayesinde çeşitlilik meydana gelmiştir. Hemen her sektörden ürünü satan bu e-ticaret sayfaları kendilerine üst sıralarda yer alabilmek için mutlak surette bir seo ile çalışır olmuşlardır. E ticaret seo çok iyi bilgi ve yöntem isteyen iştir. Özellikle on page seo çok iyi yapılmalı, görsel seo mükemmel derecede olmalıdır.

Tabi sadece bu saYdıklarımız yeterli olmayacaktır. Bir Kurumsal seo danışmanı aldığı backlinkler ile de siteyi istenilen konuma getiremeyecektir. Aynı zamanda sosyal medyada da etken olunması çok önemlidir. Türkiye’de yaklaşık 33 milyon internet kullanıcısı facebook, youtube gibi paylaşım sitelerini sürekli olarak inceliyor. Özellikle bayanların ençok e-ticaret sitelerinin video, görsel ve açıklama linklerini kendisi okuduğu gibi arkadaşlarınında görmesini sağlıyor.

İşte bu noktada bize gelen veriler sosyal medyada e-ticareti çok daha etkin yaymamız gerektiğini işaret etmektedir. Dolayısı ile bir seo olarak e-ticaret sitesine hizmet veriyorsak sosyal medya ağlarını çok etkili kullanmamız gerektiğini anlamamız lazımdır. Sosyal medya en az maliyet ile en fazla kişiye ulaşma tekniklerinden birisidir. Hizmet verilen bir e-ticaret portalına sosyal medya uzmanlığı yapıyorsanız markanın eğlenceli, ilgi çeken, avantajlı fiyat gibi kriterlerini ön plana çıkarmayı ihmal etmemelisiniz. Zira kullanıcılar kendilerine lazım olan ürünleri ilk etapta incelemek isteyecektir.

 

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir